Jak robić mniej i zarabiać więcej?

Zorganizowane i efektywne wirtualne
asystentki uwolnią Twój czas, abyś skupił
się na zadaniach, które mają znaczenie dla
Twojego biznesu

Ile razy zamiast pracować nad rozwojem biznesu i  strategią, ciągle odpisywałaś na wiadomości, sprawdzałaś pocztę lub odbierałaś kolejne telefony.

Z każdą minutą Twoje   skupienie maleje, a nim się obejrzysz, stoisz w  “płonącym budynku” i nie wiesz, jak się z niego wydostać. Ile razy zdarzyło Ci się oszukiwać samą siebie, że już ostatni raz, kiedy zostajesz w biurze  po godzinach,a kolejnego dnia sytuacja się powtórzyła?

Co by się zmieniło, gdybyś miał
więcej czasu?

Kim jestem i dlaczego możesz mi zaufać?

Nazywam się Agnieszka Kowalska i jestem właścicielem agencji wirtualnych asystentek i projekt managerem. Innymi słowy, jestem kreatywną maszyną, która przetworzy Twoje pomysły na  konkretne i skuteczne działania w sieci. Zajmę się również powtarzalnymi i   nudnymi zadaniami, które hamują Twój  potencjał i nie  pozwalają zająć się rzeczami  najważniejszymi. Wspólnie określimy cele i zadania niezbędne w realizacji danego projektu,  dzięki temu reaguję na bieżąco –
nawet w przypadku sytuacji kryzysowych.

Poznaj opinię kilku moich klientów( więcej znajdziesz na Fanpage i Linkedin)

Z Agnieszką współpracuję od roku i polecam. Doceniam szczególnie wychodzenie z inicjatywną.

Karolina Malicka

Inspektor budowlany W szpilkach na budowie

Agnieszka jest osobą, która działa bardzo szybko, sprawnie i samodzielnie. Polecam

 

 

 

Piotr Kirszke

Właściciel Active Life- studio treningu personalnego

Z Agnieszką miałam okazję pracować krótko – niewątpliwie przez te 2 cewykazała się szybkim działaniem w realizacji zadań np. Kreatywnością – zaplanowała mi piękny wyjazd do Lizbony. Wsparła przy zaplanowaniu wystąpienia publicznego. Konkretna, rzeczowa, bardzo pomocna i zaangażowanie w swoją pracę. BARDZO POLECAM

Magdalena Nowak-Trzęsiok

Właściciel Novelle Home-Coulture

Kiedy powinieneś pomyśleć o wirtualnej asystentce?

Masz biznes, czy to biznes ma Ciebie?

Ujmijmy to w ten sposób. Załóżmy, że godzina Twojej
pracy jest warta 100 zł.

Zatem za każdym razem, gdy marnujesz czas na
czynności, które nie przekładają się bezpośrednio na
dochód, tracisz kolejne setki złotych. Do takich czynności
należą m.in. tworzenie procedur, wystawianie faktur, czy
planowanie postów na Facebooku itd.

Zaangażowanie wirtualnej asystentki, której usługi
kosztują 50 zł netto za godzinę, ostatecznie zwalnia Twój
czas i sprawia, że w Twojej kieszeni zostaje 50 zł lub
więcej.

Rozliczasz tylko przepracowane godziny!

Zatrudniając pracownika na pełny etat, przy pensji
minimalnej Twój pełny koszt jego zatrudnienia w 2020 r.
wyniesie aż 3 132,48 zł!

Natomiast koszt zatrudnienia managera to koszty zdecydowanie większe. Do tego dochodzą jeszcze koszty
obsługi kadrowo-płacowej, koszty związane z motoryzacją sprzętu, oprogramowanie, szkolenia, a trzeba uczciwe przyznać, że coraz mniej osób chce pracować za minimalną krajową.

W przypadku wirtualnej asystentki płacisz wyłącznie za
przepracowane godziny, a rozliczasz się wygodnie na
podstawie faktury VAT. Fakturę wliczysz w koszty
prowadzenia działalności, a więc znika multum
dodatkowych formalności.

Pomogę Ci zapanować nad chaosem i uwolnię czas!

Jako wirtualna asystentka zajmę się wszystkimi sprawami,
które są ważne dla funkcjonowania firmy, ale niekoniecznie
musisz je robić samodzielnie.
Dzięki temu zyskasz czas, aby spokojnie popracować nad
strategią oraz zadaniami, które stanowią kamienie milowe
dla Twojego biznesu.
Czy nie byłoby wspaniale, gdybyś mogła oddać te nudne i
powtarzalne zadania komuś innemu, a samej wreszcie zająć
się tym, co Cię naprawdę kręci?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras in posuere lorem. Phasellus sit amet massa non erat efficitur ultrices in sit amet odio. Morbi et lacus quis lacus posuere consectetur. Suspendisse congue sem a porttitor eleifend. Aenean tristique ligula sit amet eros aliquam, sit amet dictum arcu viverra. Suspendisse sagittis diam lacus.

Zobacz w czym konkretnie pomagam?

ADMINISTRACJA, OBSŁUGA KLIENTA I WSPARCIE MARKETINGU

Korespondencja mailowa – nigdy więcej przytłoczenia wiadomościami.
• Wprowadzenie produktów oraz usług do sklepu Facebook
• Przygotowanie treści ogłoszenia i umieszczenie go w grupach na Facebooku
• Wyszukiwanie zdjęć wg. gotowej treści, np. oferty, wpisu na bloga, postu
• Aktualizacja bloga/ strony – wrzucanie treści zgodnie z zasadami SEO
• Praca w Excel’u, MS. Word, MS. Power Point oraz odpowiedniki na Google Docs
• Wystawianie faktur i wysyłka dokumentów do klientów Windykacja miękka – wysyłanie pism.
• Pomoc w organizowaniu spotkań i przypominanie o nich według kalendarza.
• Wysłanie kartek okolicznościowych, certyfikatów, faktur i innych dokumentów do klientów i podwykonawców.
• Rezerwacja miejsc w hotelach, restauracjach itp.
• Zbieranie informacji na prezentacji, artykułu, ogłoszenia.
• Przygotowywanie lub odświeżenie prezentacji.
• Planowanie i realizacja zakupów dla firmy.
• Wsparcie w prowadzeniu różnego rodzaju systemów obsługi klienta.
• Uzupełnianie dokumentów
• Newslettery (mailchimp, mailerlite,getresponse,freshmail,evenea premium)
.

WSPARCIE PRZY ORGANIZACJI EVENTÓW/ SPOTKAŃ/SZKOLEŃ/
KONFERENCJI/ PRELEKCJI…

• Korespondencja i opieka nad patronami, prelegentami, uczestnikami itp.
• Aktualizacja informacji na stronie firmowej, blogu zgodnie z wytycznymi klienta.
• Wyszukiwanie (research) informacji.
• Wysyłka ofert dla patronów medialnych, sponsorów,
• Przepisywanie danych z wizytówek/ankiet/formularzy.
wystawców itp.

• Przepisywanie danych z wizytówek/ankiet/formularzy.
wystawców itp.

Korzyść #3

Cras in posuere lorem. Phasellus sit amet massa non erat efficitur ultrices in sit amet odio. Morbi et lacus quis lacus posuere consectetur.

Korzyść #4

Cras in posuere lorem. Phasellus sit amet massa non erat efficitur ultrices in sit amet odio. Morbi et lacus quis lacus posuere consectetur.

Korzyść #5

Cras in posuere lorem. Phasellus sit amet massa non erat efficitur ultrices in sit amet odio. Morbi et lacus quis lacus posuere consectetur.

Ile

Nagłówek o zawartości kursu:

  • Element kursu #1 o wartości XYZ zł
  • Element kursu #2 o wartości XYZ zł
  • Element kursu #3 o wartości XYZ zł
  • Element kursu #4 o wartości XYZ zł

BONUSY:

  • BONUS #1 o wartości XYZ zł
  • BONUS #2 o wartości XYZ zł

Łączna wartość kursu: XYZ zł
Łączna wartość bonusów: XYZ zł
RAZEM: XYZ zł

CENA DLA CIEBIE:
1234 ABCD zł


Umów się na rozmowę

Często zadawane pytania:

Czy wystawiasz Faktury?

Tak, jestem czynnym płatnikiem VAT i vat EU.

Pytanie #2
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Pytanie #3
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Pytanie #4
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Call to action do zakupu kursu


Call to action do zakupu

Twoje logo

Regulamin sprzedaży | Polityka prywatności