0
Liczba klientów
0
Liczba odbytych kursów
0
Liczba obsługiwanych fanpage w 2018r.

                                              ADMINISTRACJA, OBSŁUGA KLIENTA I WSPARCIE MARKETINGU :

 1. Korespondencja e- mailowa.  
2. Wprowadzenie produktów oraz usług do sklepu Facebook.
3. Przygotowanie treści ogłoszenia i umieszczenie go w grupach na Facebooku.
4. Wyszukiwanie zdjęć wg. gotowej treści, np. oferty, wpisu na bloga, posta. 
5. Aktualizacja bloga/strony (WordPress),- wrzucanie gotowej treści i zdjęć, SEO. 
6. Aktualizacja strony, wtyczki itp.  
7. Praca w Excel’u ,MS. Word, MS. Power Point oraz odpowiedniki na Google Docs.
8.Wyszukiwanie (research) informacji.
9. Przygotowywanie oraz umieszczanie ogłoszeń
10. Wystawianie faktur i wysyłka dokumentów.
11. Przepisywanie informacji ręcznych na nośniki medialne lub odwrotnie. 
12. Windykacja miękka.
13. Pomoc w organizowaniu spotkań i przypominanie o nich według kalendarza
14. Wysłanie kartek okolicznościowych, certyfikatów,faktur i innych dokumentów
15. Rezerwacja miejsc w hotelach, restauracjach itp.
16. Zebranie informacji do prezentacji, artykułu, ogłoszenia.
17. Wysłanie kartek okolicznościowych, certyfikatów,faktur i innych dokumentów
18. Rezerwacja miejsc w hotelach, restauracjach itp.
19. Zebranie informacji do prezentacji, artykułu, ogłoszenia.
20. Przygotowywanie lub odświeżenie prezentacji.
21. Planowanie i realizacja zakupów do firmy.
22. Wsparcie w prowadzeniu różnego rodzaju systemów obsługi klienta.
23. Poprawianie i uzupełnianie dokumentów.
23. Inne zadania zlecone  

                                                                               

.

 OBSŁUGA SOCIAL MEDIA

1.Utworzenie fanpage na FB
2.Indywidualna strategia
 3.Kontakt z fanami – niestandardowe godziny
 4.Unikalne projekty graficzne
 5.Publikacja postów – min 5 tygodniowo 
 6.Obsługa płatnych kampanii 
 7.Wyszukiwanie i publikacja ciekawostek branżowych
 8.Relacje z wydarzeń związanych z działalnością klienta 
 9.Obsługa innych social mediów
 10.Zaawansowane kampanie reklamowe
 11.Organizowanie konkursów
 12.Obsługa kont wymagających dużej wiedzy dziedzinowej
13.Indywidualne konsultacje
14. Obsługa Fanpage,Linkedln,Instagram, Pinterest, Twitter,Youtube